onsdag 30 januari 2008

Te i Jennys hår

god kväll..
här sitter jag å pluggar matte, ska ju visa att jag kan ekvationer imorgon :(, men som det känns nu kommer det gå rätt bra :)

Nu ska jag berätta om vad en lärare på vår skola gjorde idag.

Jag stod å höll en plastmugg med te. Jag stod bakom Jenny som satt vid en dator och kollade på skärmen. Helt plötsligt kom någon bakifrån och knuffade till mig. Jag spillde på stackars jennys hår/tröja. Denna lärare gör sådant medvetet å han skrämmer mej/knuffar/går armkrok/ med vissa elever så fort han får syn på dem. Detta ägde rum i bibblan å min spontana reaktion var "äru helt dum i huvet eller?!"...Kan jag i efterhand tycka var ganska otaktiskt att säga till någon som förr eller senare kommer bli ens lärare i nåt ämne. Men ärligt tarlat, vill han vara som en jämnårig klasskompis å hålla på med sånthär får han ju ta å tåla sånt man säger till en sådan!

Wish me luck på provet imorrn :)

Inga kommentarer: